2011. március 14., hétfő

Pepe már 11 hónapos, nagyon aranyos, szeretni való kis jákó papi, de sajnos ő is nagyon ijedős és beszari. Eddig azt csinálta, hogy a gyümistálban lévőket ledobta a kalitka aljába, majd lement értük és onnan eszegetett. Ez nem lett volna baj. Abaj ott kezdödőtt, hogy színes papír van a kalitka aljában, Pepécske a ledobott gyümőlccsel feláztatta a papírt és elcsócsálta a papírt is. Ma ezen berágtam és tiszta fehér papírt tettem alá, amíg ö a szobában szabadon volt. Igen ám, de jött az elrakás ideje. Pepe meglepödve vette észre a változást és, mint a bolond körbe karikába mászkált a kalitkában egy órán keresztül, már a szárnytolla is kihullott, kifordította magát. Szép szóval nem lehetett ráhatni. Nem bírtam már nézni és a fehér papírokra ráraktam a régi színes újságpapírt. Persze közben állandóan beszéltem hozzá, hogy megnyugodjon. Még ezek után is folytatta a kalitkán belüli körözést, mászkálást.Most már néha meg -megpihent. Azóta már letakartam az alvóplédjével is. Úgy néz ki, hogy megnyugodott, de lemenni a kalitka aljába még most se mer. Azt mondják, hogy a jákok már csak ilyen beszariak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése