2011. május 15., vasárnap

Jól megvagyunk Pepével. A múlt héten elmentem a nővéremhez látogatóba, ez jó fél nap. mert ő Pestlőrincen lakik. Mikor bejöttem Pepéhez fel sem emelte a fejét, rám se nézett már azt hittem vmi baja van. Volt is neki baja vérig volt sértve, hogy ilyen sokáig elmentem. 2 napig duzzogott utálatos volt velem azután megenyhült. Csoda egy Fej. Nagyon okos, de sokszor hülyének tetteti magát. Ma este történt: nem lehet a kalitkába nyulni, ha ő benne van, mert csip. Ma benyúltam, mert az egyik küblijét kellett kivennem, hogy nagyobb helye legyen a kalitka aljában. Mielött benyúltam megbeszéltem vele, hogy nem csip meg, megértette, mert hagyta, hogy kivegyem a tálat. Ezen én nagyon meglepődtem . Szóval sok mindent meg lehet vele beszélni. Változatlanul rosszcsont, de azért már sokat komolyodott.Már kezd szavakat mondani, az állathangokat köti az állat nevéhez. Pl: kérdezem hogy csinál a kakas? Kukurikú mondja ő, persze van mikor hülyéskedik és kukuriku helyet azt mondja, hogy kurikú. Szóval nagyon aranyos, kis tünemény csak időnként rájön valami és minden ok nélkül csip. Ami renkivülfájdalmas. Remélem idővel erről letudom majd szoktatni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése